tiistai 9. maaliskuuta 2010

Kevät tulee - hormonit ilmassa

Mä jo kuvittelin, että pääsin näistä eroon. Näillä mä tarkotan vastakkaista sukupuolta, jotka tulevat ahdistelemaan minua kommenteillaan 'Oot kaunis' ja niin edelleen. Mä ajattelin, että se oli vaa viime vuoden juttu, mutta kappas. Kahden päivän sisällä olen saanut jälleen olla näiden miespuolisten kohteena.

Miksi ne hyökkää samaan aikaan? Ja jos mulla galleriassa lukee 'Ihastunut', niin eikö ne tajua, että mä oon jo kiinnostunu jostakusta?
Jännää muuten oli se, kun oli rekisteröityny galleriaan uudestaan tossa sunnuntaina, nii ehdin olla siellä pari minuuttia kirjautuneena, kun sain jo ensimmäisen kommentin. 'Moi" "Mitä kuuluu?" "Oot muuten nätti :)" Ja kyseessä oli jätkä, jota en ole koskaan tavannut. Sitten hän vielä kysyi, missäkö asun. Haha, se oli sen tutustumisen loppu.

Ja tänään sain taas uutta kommenttia joltain turkkilaiselta... Eikä tässä vielä mitään, jopa Deviantartissakin joku yritti lähestyä! Pyysi meseä tai skypeä. No hei haloo, en oo todellakaan antamassa meseosoitetta jollekulle, jota ei tunne ollenkaan. Varsinkaa kenellekää turkkilaisella oo meseäni antamassa.

Mulle sanotaan, että 'Oo ilonen, ku susta ollaan kiinnostuneita'. Okei, en valita. Tai okei, valitanpas. En mä tahdo mun kimppuun jätkiä, joista en vois ikimaailmassa kiinnostua. Nytkin mä oon kiinnostunut yhdestä, jota en voi koskaan saada. Haha haha haa. Eipä ole uusi juttu niin. Mä en tahdo, että mulle osotetaan kiinnostua 'Oot kaunis' -tyylisellä kommentilla. Eiköhän se jo kerro aika paljon vastakkaisesta sukupuolesta. Mun mielestä sopiva keskustelu pitäis alottaa esim. mun tapauksessa kehumalla mun penkkari tai cosplay asuja. Se on mulle paljon turvallisempi kuin 'Oot kaunis' -tyylinen kommentti. Silloin mä yleensä vaa kauhistun ja meen varpailleni.

Olisihan se kivaa olla sosiaalisempi jätkien kanssa, jotka yrittää lähestyä, mutta kun ei. Ei onnistu. Ei tuu onnistumaan, jos ne yrittää tolla 'Oot kaunis' -tyylisellä kommentilla mua lähestyä. Miten sellainen lause saaki mun olon näin epämukavaksi?
Ihmeellistä, miten ihmiset reagoi tähän niin erilailla.

No jaa, kyllä tää tästä. Mä kyllä tokenen, kun oon päässy purkaa näitä jollekulle (okei, Niina sai tästä jo kuulla). Naurettavaahan tää on, kun alkaa miettiä. Mutta aluks tää on varsin epämukavaa.

Huoh. Miksei henkilö, johon oon ihastunu, voi kommentoida mulle jotain tollasta? No okei, on tässäkin se vaara, että jos ihastus kommentois jotain tollasta mulle, niin kyllä mä menisin ensiksi tolaltani.

En jaksa enää kirjoittaa, plääh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti