lauantai 10. huhtikuuta 2010

Hyvästi unelma, oli kiva ajatella

Mulla on hyvä itsetunto. Mä oon tyytyväinen mun elämään. Vaikka mulla ei olekaan ollut vielä koskaan poikaystävää, mä en ole surullinen. Mä oon toipunut vanhempien erosta. Mä kävin lukion vain siksi, että saisin lisäaikaa miettiä, mitä mä haluan vanhempana tehdä. En käynyt lukiota siksi, että pänttäisin ne kolme vuotta ahkerasti ja tähtäisin hyviin yo-tuloksiin. Mä en oo koskaan tehnyt mitään ilkeetä tai pahaa kenellekään.

Joten miks Floridan matka peruuntui?

Istuin äsken puolisentoista tuntia kylmässä ja pimeässä saunassa istumassa ja itkemässä. Se oli oikein mielenkiintoinen kokemus. Kävin läpi juuri noita äsken mainitsemiani asioita yrittäessäni selvittää, mikä oikein meni vikaa. Ainoa, mikä olisi voinut olla syynä, ovat epäonnistuneet yo-kirjoitukset. Muuta syytä en vain keksi millään.
Onko se oikeasti yo-tuloksistani nyt kiinni, etten pääsekään Floridaan? Disneylandiin, jonne oli unelmoinut pääseväni monta vitun pitkää vuotta. Yo-tulosten takiako mä en pääse sinne, mikä on ollut mun unelma?

Mulla on pakko olla jokin selitys sille, miks mä en pääse Floridaan. Ei, mä en syytä tästä ketään. Mä syytän itseäni. Se on aika erikoista, omastastakin mielestäni. Jostain mun tekemästä jutusta tää matka nyt peruuntu. Ei tää voi johtuu vain siitä, että jotkut ihmiset vain päättivät asian olevan näin. Tän täytyy olla joku rangaistus, mutta mä en vaa tiedä, että mihin.

Voin sanoa, että mun olo ei todellakaan ole kovin hyvä. Mä oon itkenyt silmäni ihan punaisks ja turvonneiks. Joidenkin mielestä tää on ihan typerä syy itkeä, mutta antakaas kun mä selitän; Tää reissu oli mun unelma. Mun ainoa unelma. Miltä susta tuntuis, jos sun unelma yhtäkkiä murskattais? Mulla ei oo enää mitään, mitä mä voisin tulevalta vuodelta odottaa. Kaikki muut tuntuu niin turhilta ja vähäpätöisiltä tähän verrattuna. Mun ainoa unelma ei tulekaan toteutumaan. Se sattuu ihan vitun paljon, tiesittekö.

Mä niin tiedän, että osa tulee tälle nauramaan. "Kattokaa nyt, kun se itkee pelkän matkan takia!"
Tää matka olis ollu mulle enemmän kuin pelkkä matka. Tää ois ollut kokemus kavereiden kanssa. Tää ois ollu ainutlaatuinen kokemus, jota en ois koskaan unohtanut. Tää matka ois ollut mun elämäni parhain juttu ikinä. Ja nyt se otettiin multa pois.

Naurakaa pois. Mutta musta tuntuu silti ihan vitun pahalta.

1 kommentti:

  1. Voi ei :(
    Miten Jossu sit selitti tätä?

    Varmasti sattuu ja surettaa paljon. :<

    VastaaPoista