tiistai 1. joulukuuta 2009

Hmmm


Joo sori. Yleensä blogiin kirjotellaan kerran päivässä, mutta ei taida tulla multa onnistumaan xD Nytkin mun on pakko vaa kirjoittaa, kun siihen on inspistä. Ja mähän saan kirjoittaa, jos tahdon >:( ei oo pakko lukea!

Tuli tässä vaan mieleen se, miten typerää onkaan ihastua pelkästään ulkonäköön. Jep, kuulun itsekin näihin typeryksiin. Mutta kun saa tietää itse olevansa ihastuksen kohde, se saa olon jotenkin turhautuneeksi. No jooo, onhan se kivaa kun kehutaan kauniiks ja näin, mutta hohhoi. Mitä jos luonne ei olekaan ihan sellainen kuin olettaisi?
Kun mua kehutaan kauniiks, ne ei tiedä, että ne saa mut ahdistumaan. Ai miksi? No koska mä en halua, että muhun ihastuu joku, kehen mä en ole ihastunut. Hahaha. Ehkä mä oon vähän mieskammoinen?

Mutta jos sua kehutaan kauniiks ja mukavaks pelkästään sen perusteella, miten on mesessä jutellut, niin ei se mun mielestä oo edelleenkään kovin uskottavaa. Ne vaan haluu itselleen kauniin tyttöystävän, that's it. Okei, mäki tahdon ihan hyvännäköisen poikakaverin, mutta tahdon, että se on mukava. Tästä päästäänkin tähän aiheeseen, että mistä sitten tietää, onko 'ihan' hyvännäköinen jätkä mukava. Jep, ei sitä tiedäkään ennen kuin tutustuu. Mutta jos jätkä osoittautuu epäkohteliaaks, flirtiksi ja näin, niin voi samalla kyllä jättää sen niille teilleen.

Yleensä mä tarkkailen ihastuksen tekosia (oho, paljastinko mä tän oikeasti XD) Mut siis joo. Mä kattelen, keiden kanssa se viettää aikaansa, miten se puhuu muille ja miten se yleisesti käyttäytyy. Että mä rakastan sitä, kun jätkä pitää ovea auki! Oi, ihan oikeesti, se on niiin ihanaa! Sitten totta kai pitää kiittää tätä kohteliasta poikaa.
Mä tahdon itselleni kohteliaan jätkäkaverin, joka myös pitää mulle ovea auki >>:

Kun mä nyt oon ihastunut siihen yhteen jätkään, jota en tosin voi saada, koska... No, koska me ei vaan kuuluta yhteen. Sen mä voin vielä paljastaa, että oon sitä vanhempi, mutta sitä en enää paljasta, paljonko. Mutta siis, se vaikuttaa tosi mukavalta ja lempeeltä (sen perusteella mitä mä oon sitä tarkkaillu). Vähän ehkä hiljainen, mutta tosi kivan oloinen jätkä <: Kerran oon päässy sen kanssa juttelee (10 minuuttia) ja silloin sain siitä yhä vain täydellisemmän kuvan. Emmä tiiä, se vaan jotenkin kolahti, tiiätteks.
Ihan outoo puhuu siitä tässä blogissa... Se ei onneks tuu koskaan ees lukemaan tätä, tuskin ikinä eksyy mun blogiin XD Mutta tähän on just kiva kirjotella omia ajatuksia ja tuntemuksia, hihi.
Ja nytkin oon vaa stalkkaillu sitä tilanteen tullen ja kerran, ku se istu mun edessä, mun teki mieli vaa upottaa käteni sen tuuheaan tukkaan XDD Joo, mulla ja Pilvillä on joku hiuspakkomielle :,)

Millanenkohan mä olisin seurustelukumppanina? Sitä oon pohtinu tosi useasti. Yleensä, kun vertaan itseäni muiden jätkien tyttöystäviin, mä tunnen olevani niin paljon huonompi kuin ne. En tiedä miksi mä niin tunnen. Jotenkin en osaa ajatella itseäni tyttöystävä, koska ajattelen, että aina löytyy mua täydellisempi tyttöystävä. Kuka muka mut haluis tyttöystäväkseen, tällasen cosplayta harrastavan tytön? Ja ilman meikkiä mä oon ihan kauheen näköinen. Mä ajattelen, että kun joskus tulevaisuudessa jätkäkaverini näkee mut ilman meikkiä, se pelästyis. Se ei kestäis kattella mua ilman meikkiä.
Tää maailma vaan tuntuu pyörivän niin paljon kauneuden ympärillä. Miksei voinut syntyä kauniiksi?

Jätkillä on niin paljon enemmän mahdollisuuksia. Siis komeilla jätkillä. Mutta aika useasti hyvännäköiset jätkät on kanssa aika itserakkaita (ja se on kyllä huomattu). Ne vaihtelee muijia kuin tikkaria, kun tikkari on syöty loppuun, niin on aika ottaa seuraava. Kiva vertaus. Mutta ihan oikeesti. Komeet jätkät tahtoo rinnalleen kauniin naisen. Mmmm!
Me keskusteltiin tästä asiasta just tänää kavereiden kanssa koulussa. Komeat ja kauniit ovat usein typerimpiä kuin ne vähemmän kauniit ja komeat. Kohta fiksummat ihmiset kuolee sukupuuttoon sen takia, kun vaan kauniit ja komeat lisääntyy keskenään.
Ah, maailma täynnä typeriä ihmisiä <3 Kuulostaa houkuttelevalta !

Mä kyllä taidan kuulua mukaan näihin typerimpiin ihmisiin. Niin, en mä voi sanoa olevani kovin fiksu. Tai ainakin kavereihin verratessa, jotka tuntuu olevan mua 100000 kertaa fiksumpia. Mä ajattelen kaiken melko yksinkertaisesti. Mä en osaa sanoa mitään fiksua ja sellasta, mikä sais musta jotenkin fiksun oloisen. Mä vaan oon... Tämmöne :D

Okei, ehkä tää oli nyt tässä ja mä alan tekee jotain muuta. Hei, Pako alkaakin 15 minuutin päästä!

1 kommentti:

  1. Napöh, mitään pelästyisi vaikka ilman meikkiä näkisikin, sinä olet nätti!<3 Tuomaskin sanoo minulle aina että näytän paremmalta ilman meikkiä, vaikka minä olisin eri mieltä. :D Ei ne kaikki pelkkää meikattua naamaa katso, ei varsinkaan silloin jos oikeasti välittää :)

    VastaaPoista