tiistai 1. joulukuuta 2009

Paramore villitys

Voi oikeesti mun kanssa. Mä vaan stalkkaan Paramoren nettisivuja ja stalkkaan Hayleyta Twitterissä. Järkeä? No, tavallaan, mutta tavallaa ei.

Tää on taas tätä keikan jälkeistä fiilistelyä. Tää luultavasti loppuu tässä parin viikon aikana tai sitten tää voi jatkua pidemmällekin. Mun tekis niin mieli nähä Paramore uudestaan ja olla tällä kertaa koko keikan ajan kattomassa niitä! Mulla on sinne keikalle niin ikävä, että eilenki ihan itketti, kun näin Brick By Boring Brickin musiikkivideon voicelta ._____.

Lisäks tää on aika pelottavaa. Mä en oikein tiedä, mutta mulla taitaa olla jokin alitajuntainen tapa aina mukautua ihailemieni ihmisten näköisiksi! Voin vaikka näyttää todistusaineistoa (kunhan jaksan pistää tuon kovalevyn kiinni kannettavaan... Okei teen sen nyt. Noniin, kiinni on)
Äh, en mä löytänytkään sopivaa kuvaa ! Muistin kai sitten ihan väärin -__-'

Mut eniveis. Mun on sanottu näyttävän Kristen Stewartilta, kun se näyttelee Bellaa, mä joskus taisin näyttää Anna Popplewellilta (tosin hän ei liity tähän aiheeseen nyt mitenkään) ja nyt mun on sanottu näyttävän Hayley Williamsilta. Mitä tää kertoo? Oikeesti, mä en ainakaan tietoisesti myönnä tekeväni tätä tarkotuksella :,D Jos mä jostain ihmisestä/hahmosta oikein innostun, niin parin kuukauden aikana mussa saattaa tapahtua jotain muutosta.. XD

Näin on myös käyny nimittäin cossaamieni hahmojen kanssa. Kingdom Hearts 2 Kairi on yks esimerkki. Yhtäkkiä mun vaatekaappi alko pursuu pinkkiä, kun olin ihastunut Kairiin hahmona ja kun olin cossannu sitä. Lisäksi tukka muuttui punaiseksi ja leikkasin hiukseni lyhyemmäksi. Hehe.. :,D (Tosin ekan kerran, kun olin Kairia cossannu, niin hiukset piti leikata sitä varten)

On se aika outoa, miten mun ulkonäköön ja pukeutumiseen voidaan vaikuttaa näinkin helposti. Mun täytyy vain samastua johonkin? No, ei mulla oo tätä asiaa mitään vastaan, eniten mua vaa huolettaa se, mitä muut musta ajattelee. Pitääköhän ihmiset mua jotenkin matkijana? Okei, tää voi olla kanssa matkimista, mutta ei tietoista XD Niin, en mä oikeesti ajattele näin 'Nyt mä voisin pukeutua samalla tavalla kuin Hayley Williams!' Joo, ei mee ihan noin.

Mä haluun muuttaa tyyliäni aina vähän väliä, etten kyllästy. Eihän siinä pitäis olla mitään haitallista? Mä tykkään kokeilla erilaisia asioita, mä tykkään käydä kampaajalla tekemässä itselleni uuden lookin, mä tykkään kattella vaatekaupoista jotain kivaa, mä tykkään meikata. <:

Oiskohan Hayley päivitellyt Twitteriään~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti