keskiviikko 2. joulukuuta 2009

Sjajsdjfvmsiufjeoifgjwe8trt9ferow <3



Tällaisena tänään :)



Studiamessuilla oli kai tarkotus ottaa selvää jatko-opintomahdollisuuksista. Hohohoho, arvaa ketkä juoksivat siellä komeiden ja söpöjen jätkien perässä...
XDDDD

No okei, tulihan siellä sitten käytyä vaikka minkälaisilla pisteillä. Tosin mielenkiintoisimmiksi mulle tuli melkeinpä ainoastaan Aalto-yliopiston käsikirjoituspuoli. Musta olisi niin siistiä kirjoittaa kaikenlaista, mutta... Jep, sisään otetaan 2-4 ihmistä. Musta alko yhtäkkiä tuntua, että tää ei ehkä kuitenkaan ole se ala, jota mä voisin työkseni tehdä.

Mitä mä sitten voisin työkseni tehdä, voi, kertokaa se jooko mullekin. Mä en tiedä yhtään, mitä lähen lukion jälkeen tekemään. Ehkä menen inttiin, ehkä en. Riippuu, miten mieli vielä muuttuu. Kyllä mä varmaan paperit lähetän eteenpäin heti, kun saan ajokortin käteeni. Ja voihan se toki olla niinkin, että ne ei ees päästä mua inttiin, who knows.

Studiamessuilla ehdin jopa hetken ajan näkemään erästä tuttua, johon tutustuin Muccun keikkajonossa :) Se oli mukavaa. Ja siellä ei sitten juuri muuta tullutkaan tehtyä kuin pyörittyä ympäriinsä, napaten mukaan esitteitä (JA KARKKIA) ja seurailtua söpöjä poikia.

Kotiin päästyäni avasin armaan kannettavani. Joka ei sitten auennutkaan normaalisti. Valitti vain jotain jostain virheellisestä aukenemisesta ja vaikka kuinka monta kertaa koneen avasin ja valitsin vaihtoehdoista jonkun, niin ei avaudu. Sitten sisko tulee katsomaan kiroamistani ja toteaa 'Joo, tais mennä kovalevy paskaks'. Okei, ei se mua niin paljoa vituttanut, olin saanut eilen siirrettyä kuvat ulkoselle kovalevylle ja saanut siirrettyä paramoren levyt ämppäriin. Mutta ne sähköpostit... Niin, liityin eilen Paramoren faniklubiin ja maksoin 30e luottokortilla. Niin, ne sähköpostit tuota maksua koskien katosivat. No, toivottavasti mä nyt parin viikon sisällä saan sen faniklubipaketin tai sitten tapahtuu jotain hyvin ikävää...
Joo, olen siis virallisesti Paramoren fani 8-)


Blogeja saa kirjoittaa kuka tahansa ja miten monta tahansa. Tää on mun oma sivu, joka nyt sattuu olemaan julkinen. Aivan kuten esimerkiksi irc-gallerian päiväkirjakin. Ei kukaan voi ottaa siitä nokkiinsa, jos ihminen yhtäkkiä alkaa kirjoittaa blogia, en mä ainakaan suutahtais. Musta on just hauskaa lukea ihmisten ajatuksia ja niiden kuulumisia.
Mä en halua, että tästä blogien kirjoittamisesta tulee samanlaista kuin gallerian suhteen. Mä lähin galleriasta just sen takia, kun ihmiset piilovittuili ja piilokiusasivat mua. Jos tästä blogien kirjoittamisesta tulee jotain samanlaista, niin se on sitten adios vaan. Mä en halua piilovittuilua tai piilokiusaamista enää, se ei oo ollenkaan mukavaa.

1 kommentti:

  1. Älä nyt sano, et siekin otit nokkiisi miun blogimerkinnästä?! Ö_ö Siinä ei edes ollut mitään negatiivista, ilmaisimpahan vain, että muotivillitys ovat ja that´s it!

    Pitääkö mun tehdä kohta salainen blogi, kun mun viestit tunnutaan heti ottavan silmätikuiksi x__________________________x

    VastaaPoista