tiistai 1. joulukuuta 2009

Tänään

Herätyskelloni herätti klo 06.30, jotta ehtisin vielä hieman vilkaisemaan psykan kirjaa ennen koetta. Nääh, väsytti vähän, mutta ylös sängystä päästiin <:



Tämän näköisenä aloitin päiväni ~
Kerroinko jo, että rakastan mun nykyisiä hiuksia? <3

No joo, psykan koe meni sitten miten meni eikä siitä sen enempää :D Olipa hupaisaa tänään keskustella ystävieni kanssa piirroshahmoista (muumeista, pokemoneista, aku ankasta...) Ja voi kuulkaa kun sitä riemua riitti. Miksi Aku Ankalla on vain merimiesasuja, miksi muumipeikko käyttää uidessaan uimahousuja vaikka se ei tavallisesti edes housuja käytä, mistä pokemoneja vaan tupsahtaa?
XD

Ja olipa tänään hauskaa myös abikokouksessa. Huhhuh, paljastui aika mielenkiintoisia juttuja, joille sai vain nauraa. Ei millään pahalla, mutta... Sori :,D Kaikki loppujen lopuksi rakastaa juoruilemista?
Pitäisi yrittää pitää porukka kasassa, jotta abishow nyt onnistuisi. Tänäänkin kaikki jätkät (paitsi kaksi) puuttui kokouksessa. Okei, haluatteko te paskaduunit? Okei kiva :)

Niin tosiaan, sellainen koulupäivä tänään ! No okei myönnän, kyllä mä sitä yhtä kattelin, mutta harmi etten tuntunut saavan katsekontaktia :/ (Ei sillä, että mä edes yritin ottaa katsekontaktia, haha)

Odottipa taas yllätys postilaatikossa. Taas mulle oli tullut postia. Olin sillee 'No minkä kilpailun mä nyt oon muka voittanu?' Mutta siellä olikin täydennystä twilight-uusikuu -kilpailu pakettiin, jonka sain viime viikolla :,D

Sain taas uuden fanipaidan kokoelmiini XDDD Aika kämänen toi kyllä on, mutta... Fanipaita silti XD

Sitten päätin toteuttaa idean, joka mulle tuli eilen mieleen. Päätin ottaa kuvan kaikista fanipaidoistani, joita on nyt parisen vuoden aikana kerääntynyt kymmenen kappaletta <3

(Vasemmalta ylös alas: New Moon, Twilight, Paramore, Plastic Tree, Abingdon Boys School, Moon -Kana-, Moi dix Mois, An Cafe, Disco Ensemble ja Kingdom Hearts 2)

Ihan tyytyväinen olen kokoelmaani :)

Nyt kirjoittelen tätä blogia Paramoren Brand New Eyesin soidessa taustalla. Ajattelin tänään katsoa tuon uusimman Potterinkin, kun en oikein muista sitä XD Tää päivä menee muuten kai dataillessa ja teoriakokeeseen harjoitellessa :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti