perjantai 4. joulukuuta 2009

Oma kannettavani ei pidä musta enää. Se nimittäin kirjaimellisesti lakkasi käynnistymästä keskiviikkona, kun avasin sitä ensimmäistä kertaa sinä päivänä. Jes, edes tietokonenörtti perhetuttumme ei saanut sitä toimimaan 8---) Mahto koneessa sitten olla aika paha vika. Noo, Windows uusiksi ja kattellaan sitten, miten toimii. Kuulemma kokeilee asentaa siihen Vistaa. Toivottavasti toimisi kuitenkin -__-' tällä siskon koneella on ihan outoa kirjoittaa. Jotenkin tää mun ranne inhottavasti hankaa tota reunaa vasten?
Okei, ehkä ei tästä sen enempää.

Haha, tänään oli koulussa itsenäisyyspäiväjuhla. Mulla ja Maijalla oli vähän ylimääräistä kikatusta siellä salissa, mutta... XDDD Joo, mut se yks näytti ihan veteraanilta! X,D
Ja arvatkaa, kuka taas tuijotti sen yhden takaraivoa niin ihastuksissaan. Hahaha. Mulla on aika mielenkiintoinen elämä? Voi, hyvin mielenkiintoinen tosiaankin 8-)

Oiii, tänään tuli opintotuki ja veronpalautus ! Ooooo, oon taas niin rikas <3 Rakastan rahaa n___n Tili näyttää taas upeelta. Mä jo pelkäsin, että mulle jää täksi kuukaudeksi käyttörahaa vain 20e, mutta onhan siellä sentään yli 100e ! Mutta en todellakaan oo tuhlaamassa sitä koko summaa. Täytyy yrittää säästellä n___n Ah, oon niin happy!

Tippatappitaaaa~ Viideltä kuuntelemaan Pekka Visuria koululle. Saan yhden yhteiskuntaopintunnin siitä :,D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti