maanantai 14. joulukuuta 2009

Huhhuh

Onpa ollut kiire! Oikeasti, kun mä puhun kiireestä, sitä on myös ollut. Oli jotenkin outoa, kun on saanut kuitenkin olla melko laiskana ja tekemättömänä, yks kaks viikko onkin niin täynnä, että kahdeksan jälkeen illalla ehtii ensimmäisen kerran hengähtämään. Mutta oli kyllä ihan mukava huomata, että mulla on myös elämä tämän rakkaan kannettavani ulkopuolella :,D

Eli, mikä teki mun viikosta niin kiireisen. No okei, mä sain sentään nukkua ihan riittävästi, koulu nimittäin alkoi vasta klo 11.45 Tosin mulla oli pari kertaa aamusta ajotunti, jonka takia jouduin heräämään aikaisemmin. Sitten koulu on kestänyt puoli kolmeen ja sitten joko lahteen ostamaan joululahjoja, suorittamaan pimeäajo, viimeinen teoriatunti, ompelijalla käyminen, leffassa, teoriakoe... Ja niin, noiden ohella täyty yrittää vielä tehdä kotiläksyjä :,D

Mutta onneks siitä viikosta selvittiin. Nyt on vähän helpompi viikko. Ehkä. Keskiviikkona on inssi. Vähän pelottaa ja jännittää, mutta täytyy vain muistaa olla rauhallinen ja tehdä harkittuja liikkeitä. Kuulemma sitten mä pärjään :,D Tänään ajaminen meni ihan helposti ja vaivatta, tosin pari virhettä onnistuin vahingossa tekee. Ne oli tosin typeriä virheitä, mutta... :,D kukaan ei ole täydellinen XD

Yllätyin tänään mukavasti, kun sai äidinkielen esseeni takaisin. 50 pistettä. Olin sillee 'wuuuuuut???' koska mä en oikeesti oo sen tasonen, ei, mä oon 30 pisteen tasoinen. Mä en oo ajattelija. En oo koskaan ollut ajattelevainen, enkä osaa ilmaista ajatuksiani paperille. Hhaha. Toi oli vaan tuuria. Toivottavasti tuollainen tuuri kävisi sitten yo kirjotuksissa.

Joo, en jaksa enää kirjoittaa :,D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti